Friday, December 14, 2012

Wurm

Blogis on mõnda aega vaikus olnud.
Vahepeal on valminud mütse ja kübaraid. Napi aja tõttu pole paljud neist siia ülesse jõudnudki. 
Et siis väike vigade parandus :)

Tegemist on kootud mütsiga ja sel on olemas ka eesti keelne õpetus. Kuna ma Ravelry kogukonda häbiväärselt harva satun (ikka see va aja nappus), siis loomulikult ei olnud ma ka Wurm´i otsa "komistanud". Siis aga sattus mulle ette Helena postitus ja see armsalt lihtne müts paelus pilku.
Veidi hiljem hakkas abikaasa rääkima, et talle oleks uut mütsi vaja :) Nõnda ma talle ussimütsi välja pakkusin ja see õnneks ka sobis :)
Õpetust ma 100% ei jälginud. Silmuste arv on teine, see on muidugi sõltuv juba lõngast, mida kasutasin. Ka puuduvad igasugused kasvatused.
 Kuna mulle sellised väheke "lotumad" mütsid meeldivad, siis on plaanis endale ka üks mõnus ussimüts kududa :) Tänan Helenat, kelle postitus mind Wurm´ini juhatas!

Kudumisel kasutasin üht mõnusat villa ja alpakasegu lõnga - Drops Lima. 
Kulutasin seda 2,5 tokki.
Vardad nr 3,5

Rõõmu saabuvatest jõuludest!

2 comments:

Helena (Jenniplika) said...

Tore, et kellelegi sellest õpetusest kasu oli :)
Ilus müts!

Anonymous said...

See müts on vist jh populaarsust kogumas. Mina leidsin selle paar kuud tagasi Ravelryst ja oli lemmikutesse pannud. Üks päev sirvisin seda lemmikulisti ja laps selja tagant hüüatas, et oi kui vägev müts. Nii ma siis lõnga koju varusin ja juba esimesed readki vardal :)

A.K.